Animacje reklamowe

Czym są animacje reklamowe?

Animacja reklamowa to krótki film, nieprzekraczający zazwyczaj 30 sekund. Animacja ma na celu skierowanie uwagi odbiorców na konkretny produkt oraz podjęcie decyzji o jego zakupie. Doskonale sprawdza się jako reklama przed filmem w YouTube, reklama wideo na Facebooku, reklama wideo w linkach i reklama telewizyjna.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat animacji reklamowej zapoznaj się z poniższymi pytaniami i odpowiedziami.

Dlaczego właśnie animacje reklamowe?

Przy tworzeniu animacji reklamowych ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia. W połączeniu z dostępnymi dziś narzędziami do animacji daje to nam nieograniczone możliwości kreacji. Możemy tworzyć przepełnione barwami obrazy, fascynujące scenografie, nietuzinkowe postaci. W rezultacie mamy do dyspozycji narzędzie wykraczające poza standardowe ramy twórcze.

Czy animacje reklamowe są skuteczne?

Tak. Animacje reklamowe to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe! Animacje reklamowe od lat magnetyzują widzów na całym świecie. Począwszy na najmłodszych, na dorosłych skończywszy. Obok wspomnianych już nieograniczonych możliwości kreacji przewagą animacji reklamowych może być – i często jest – humor. Nieraz już sama forma graficzna przesądza o tym, że animacja przykuwa uwagę i jest zabawna.

W komunikacyjny clutterze ma to niebagatelne znaczenie, współcześni odbiorcy są bowiem przesyceni standardowymi formami reklamy i ciężkim przekazem. Animowane reklamy bawią, uczą i sprzedają jednocześnie!

Co stoi za skutecznością animacji reklamowych?

To skuteczny sposób komunikacji z Klientami, ponieważ pozwala jasno przekazać nawet bardzo skomplikowane koncepcje biznesowe, wieloaspektowe zasady działania czy komunikaty marketingowe. Dzięki temu Twój produkt wzbudza sympatię i zapada w pamięć!

Animacje reklamowe to zatem bardzo angażujące narzędzie. Wzbudzając pozytywne doświadczenia u odbiorcy, tworzą z nim silne więzi. To filmy, które widz chce obejrzeć nawet kilkukrotnie i to bez konieczności przewijania. W ten sposób budowana jest dobra i trwała relacja między marką a Klientem.

Czy animacje reklamowe są drogie?

Nie. Filmy animowane to opcja znacznie tańsza od tradycyjnych filmów. Nie ma tu bowiem kosztów związanych z zatrudnieniem aktorów, wynajmem lokalizacji, oświetlenia i całej masy sprzętu. Daje to kwotę relatywnie niższą w zestawieniu z tradycyjną reklamą.

Podsumowanie

Animacje reklamowe to skuteczne narzędzie marketingowe. To krótkie filmy, zwykle nieprzekraczające 30 sekund. Dzięki nieograniczonym możliwością kreacji są niezwykle atrakcyjne dla odbiorcy i skutecznie lokują się w jego strefie marzeń. Są również tańsze od klasycznych form wideo.

Więcej na temat różnych technik animacji możesz dowiedzieć się z artykułu.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google